Mest-jobbigt-att-läsa

Mån 22 nov 2004 14:48
Övrigt, 22 läsare totalt


[11:02] Gaaash,mellanslagstangenten-har-slutat-att-fung era!Visserligen-vet-jag-inte-om-den-nånsin-fung erat,-eftersom-jag-inte-suttit-vid-den-här-dato rn-förr..Sitter-nämligen-vid-en-dator-i-skolan. Imorse-sa-jag-hejdå-åt-Filip-när-jag-klev-av-tå get.Han-stannade-nämligen-ända-tills-idag,-istä llet-för-att-åka-hem-igår.Nu-ses-vi-inte-på-två -veckor!:(

Haha,helgen-har-iallafall-varit-toppen.Filips -och-mitt-snöbollskrig,vår-pulkaåkning,allt-tit tande-på-Greveholm.. Underbart!:)

[14:40] Äntligen ett tangentbord med fungerande mellanslagstangent. Ska strax ge mig upp och börja arbeta med min samhällsuppgift, men än orkar jag inte. Har gjort upp en mysig liten brasa däruppe, så nu hoppas jag det blir varmt och skönt här hjemme. Har gått hele dagen och fruset. Haha, nej, nu ska jag inte försöka mig på gotländska. Josefina kom just hem! Med sig hade hon ett paket som kommit på posten, ett paket från Karin Dahlgren, haha. Det paketet ska jag i min tur leverera till herr Pelle Skullman som i utbyte mot paketets innehåll ska ge mig 500 kronor, som jag sedan ska ge till min käre Filip. Greeejt!

Jag saaaknar dig Filip!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0