Menvaihelvete..!

Tis 5 okt 2004 22:02
Övrigt, 19 läsare totalt


Vafaaaaan! Hela jävla dagboken raderad. Gruuuff.
Men jag minns att jag började med att skriva ”Godafton. Först och främst vill jag säga: TISDAGEN ÄR ÖVER! Gööött.”
Sedan skrev jag lite om träningen, tror jag. Den gick faktiskt bra. Träningen var kul. 11 km, 72 minuter. Tiden är väl sådär, men jag slog Malin och Matilda, så jag är nöjd! Hade lite problem med koncentrationen, bara.

Nått annat som jag har lite problem med är den där dumma skolan. Allvarligt, jag är helt totalt omotiverad till allt som har med den att göra. Jag lever bara på helgerna. Engelskaprov imorrn. Övat? Nix. Samhällskunskapstest idag. Övat? Noep. Spanskaprov i fredags. Övat? Inte en chans. Svenskaprov på torsdag. Övat? JA!:D

Vi har inte fullt lag på Smålandskavlen. Det är bara jag, Linnea och Emma än så länge. Men jag har frågat Julia, hon borde väl kunna springa den korta? Det vore i vilket fall som helst mysigt om hon ville åka med. Då skulle det bli en systerhelg!

Här följer en konversation Stina och mig emellan, igår på naturkunskapen. Vi hade just läst sex sidor om miljöförgiftningarna i Östersjön:
Jag: Varför är det så dåligt vatten i Östersjön, för?
Stina: För att det kommer in så lite nytt salt vatten, eftersom det är ett så litet sund mellan Sverige och Danmark.
Jag: Men Medelhavet, då? Gibraltarsundet är ju inte heller speciellt stort.
Stina: Ammeee. Medelhavet är ju en SJÖ!

Brännässlor borde mördas. Eller, ännu värre, skjutas!
Fy bubblan för dom.

Jag är SÅHÄÄR kär i min Filip! Minä rakastan sinua:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0