Låvet!

Sön 31 okt 2004 17:25
Övrigt, 19 läsare totalt


Nu har man varit på Smålandskavlen också, jajemensan. Jag sprang förstasträckan igårkväll, det gick riktigt bra faktiskt! Skönt det. Kom fyra på sträckan! Filip kom tvåa på sin. Braaaa där!:D Stina och jag hade en riktigt trevlig pratstund igårkväll, haha, hela gympasalen måste verkligen ha hört vad vi pratade om! Gaaash, haha.
Okaj. Imorrn börjar skolan. Mjo, inget kul kanske, men nu ska man fan inte klaga. Jag har haft ett riktigt toppenlov. Det var verkligen välbehövt! Jag har:
• Varit i Örebro [Fiiiiilip!<3]
• Varit i Eksjö! [Fiiiiilip!<3] ;)
• Haft filmkväll med Bobbsan & Prat
• Varit lite av en baarnvakt till Knoll och Tott
• Vart på Åhlens klubbkväll! :P
• Sett på Bio! [Populärmusik från Vittula - KANON!]
• Smååålands!


Så det så! Så nu kan faktiskt skolan få börja igen. För jag får träffa Filipen igen redan på torsdag. Faktiskt!
Fast nu har jag rätt tråkigt. Sitter mest och försöker ta vara på de allra sista lovtimmarna..



MEN då plockar jag fram min jojo, min jojo, min jojo
dom tystnar gapar och stirrar på mig när jag visar dom mina trix
en vanlig och enkel jojo, min jojo, min jojo
den snurrar spinner går upp och går ner bara handleden gör ett knix



Älskar dig, Filip!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0