Konsumfrukost

Mån 25 okt 2004 12:20
Övrigt, 20 läsare totalt


[10:32] Nu är jag i EKSJÖ!
Hej hej Eksjö. Lite ensamt här på rummet faktiskt. Lyssnar på Kent och tänker på hur underbart det är att vara tillsammans med Filip.. Han slutar inte förrän tjugo över tre idag, och sen har han träning vid halv fyra!:/ Jag har inte ätit frukost än, den har de packat bort för länge sen.. Och undra vart Lisa och jag ska äta mat sen då? Inte på skolan, kanske..

Jag har varit i Örebro hela helgen. Eller, iallafall fredag-lördag. Det har varit jättejättetokmysigt! Sen igår vare tävling, men den gick inget bra.. Min hals är i upplösningstillstånd.. :P

Yeah yeah, om man skulle ta och gå och hämta lisa då kanske. Jag vill duscha. Kan ju inte träna.. Filip har idrott nu, han. Vi åt pizza i Tranås igår, satt på stationen och smaskade.. Sen när vi skulle åka buss så kom Jossa och Emil på samma!:) Sen igårkväll såg vi på Shrek 2 på Emils dator, Emil & Lina, jag & Filip, Axel & Erik och Lisa & Björnen Badminton. Så det så! ÅHh SMS! Haha, det var nån som ändrat Filips nummer på min telefon igår, så att jag skulle skicka till nån annan när jag skulle skicka till han.. :P Emils nummer var det.. Jaja, nu fick jag sms av Lisa att honvill att jag ska komma ner till henne (hon sover i Malins rum) för hon är vrålhungrig. Jag KOMMER, Lisa!

[12:17] Nu har Lisa och jag varit och handlat frulle.. Glass, yoghurt, muu-mjölk, wienerbröd, riskakor och bananer. Så nu ligger allt som en klump i magen, ungefär.

Förresten färgade jag håret på Filip häromdagen, fast det blev knappt nån skillnad.. Lite mörkare, liite. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: victor

Kolla in min viktiga och intressanta blogg och kommentera den också:)



/victor

2008-11-26 @ 15:49:20
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0