Jäkla stenröse som inte syntes

Lör 4 sep 2004 10:49
Övrigt, 17 läsare totalt


Gårdagens Visa: Bad boys, Bad boys eller vad den heter. Gick och sjöng på den hela dagen! Fast sen igårkväll hade jag faktiskt Älskade Ängel och Det ska va gött å leva på hjärnan, haha, bra där. Mitt nattlopp igår resulterade i en andraplats. Det där dumma röset under strecket till 5:an som inte syntes kan dra sig! Jag stod där jättelänge och såg ut som ett fån. Sen bestämde jag mig för att låssas att det inte var ett röse utan en lite sönderslagen sten, och utgick därifrån, och då kom jag bort ännu mer. Hurra. Oscar kom ifatt med 5 minuter och han skulle ha samma som jag så vi gjorde sällskap och hittade dubbelstenarna och kunde sedan springa ner och ta tha controll. Bommade sedan trean också, och där var jag verkligen helt borta. Jag hade inte den BLEKASTE om vart jag befann mig. När jag läste in mig var jag låååångt bort. Men jag kom tvåa i vilket fall som helst, och det var roligt, det var det.

Och ikväll blir det Winnerbäck! Ska bli jättekul! Fast vi sitter på första raden, och det kanske innebär att vi inte ser honom för allt folk som står..? Aja, det är sånt som märks.

”Nu är det mer lite samhälls.. orienterat. Om att växa upp på olika ställen i stan.. Stockholm.. Eller Linköping! Eller Falkenberg..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0