"jag vet att du är rädd"

Tors 2 dec 2004 20:27
Övrigt, 22 läsare totalt


Så var man inne i december. Imorrn ska jag till Garphyttan. Wei!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vill inte dela med mig av så mycket. Har ju en annan dagbok som är bättre att skriva i just nu, känns det som.



Fast jag kan ju berätta om en skoj sak som hände idag;
Eva skulle träna ”mot-juck” ifall hon skulle bli våldtagen. Hon tog Cissi till hjälp. Cissi fick spela våldtäcktsman, så hon satte sig gränsle över Eva, på golvet mitt bland skåpen. Ooj vad roligt det var:
- Men Eva! Jucka då!
- Jag GÖR ju det!!
- Du är ju trög, gör du sådär lätt gör du det ju bara skönare för honom! Du ska ju kasta av mig!
- Men du kan ju inte hålla fast händerna, jag kan ju inte jucka då ju!”

Hihi:)

Åhh jag är så tråkig just nu ju! Men imorrn, då ska jag åka till Filip, och det ska bli så underbart, underbart, UNDERBART! Jag lääängtar efter det, efter Filip och efter Garphyttan! Bjubb!:)

Förresten eller nej det var något jag skulle säga men jag glömde bort. Glöm det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0