JAAAAAAAAAA

Ons 3 nov 2004 22:22
Övrigt, 26 läsare totalt


Imorrn kommer Filip! Bara en dag kvar! och jag såg just en bild på hans nya frisyr och det är jättefint!!

Och så har det inte hänt så mycket idag. Jag har köpt en dubbelluftmadrass, det är lite hett! En ny tröja har jag köpt också. Mamma var jättesnäll, hon åkte med mig in till Biltema klockan halv sju på kvällen bara för att köpa den där madrassen. Jag fick ett infall att jag ville ha en sån. Och så när vi ändå var på tornby kunde vi lika gärna knalla in på IKANO också, och in på MQ, och där fann jag en tröja och mamma en kjol och då var det ju jämt så då köpte vi dom. Och så gick vi till Gina Tricot och fann oss varsitt linne och så köpte vi dom också och sen for vi hem, glada i hågen. Det allra bästa var att Ola gjorde klart min läxa när jag skulle åka och handla. Shysst!:)

Imorrn kommer Filip! Imorrn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0