Home for birds in the hair.

Tis 16 nov 2004 16:44
Övrigt, 14 läsare totalt


[10:31] Fotboll på gympan. Dela klassen på mitten. Alla på plan. Och så kör vi. Åh GASH vad roligt det var! Första gången fotboll varit riktigt sådär toppen!:) Men liksom, klassen är så bra på det sättet, även om man inte är bäst så är det ingen som blir sur ändå! Hihi, Alex totalknuffade Victor in i vikarien, som bara flög! Hahaha!:)

Snar är det mat, fisk och spenat. Och sedan är det drama. Vi ska börja spela pjäs lite smått nu; Nisse hittar en stol. Skoj. Haha.

Aaah jag glömde både sprej och moss och vacks hemma! Mitt hår är ett FÅGELBO. Och så är det nästan för kort för att sättas upp. Darn.

Kent i vår? Snart (haha, 15:e mars!) kommer det nya albumet ”Du & Jag döden”. Ett MÅSTE i skivhyllan!

[16:33] Lisa hade tillägnat ett inlägg till mig. Så, jag svarar väl då: Jag har inga pengar till biljetter, men kanske, kanske, kanske..:) Och jo, jag har stavat fel, det borde egentligen stavas ”Jag glömde både spray och mousse och vax”, men det är pöttitrösker.

Och så är det ledigt i två dagar nu. Göttigt! Ingen training for me tonight. Inte frisk än!:(

Haha, jag och Eva gick vilse i källaren idag på dramalektionen. Vi höll på att inte hitta ut! Det var en korridor med massa dörrar och vi hade glömt vilken vi kom ifrån. Så det blev till att rycka i alla, och alla var låsta, utom en och det var nödutgången så vi sprang ut där. Haha. Förövrigt ska jag spela ”Den långe herren med radion” i vår pjäs. Eva ska vara ”Spidvej”. Haaah:)

FYYYYYYYYYYRA MÅNADER har jag och Filip vart tillsammans idag! Det var fyyra månader sen vi satt där vid fyren. Halabaloo!:D

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0