Hip hip hip hip hip hip HOORAY!

Fre 8 okt 2004 21:08
Övrigt, 19 läsare totalt


I’m sitting here all by myself. Drinking wine, eating cake. No one’s here to celebrate me. No one’s here to say what I say: Hip Hip Hip Hip Hip Hip Hooray! It’s my birthday! I’m disco dancing alone, celebrating myself. It’s my birthday. I have a party on my own, singing songs to myself.
I don’t mind, I don’t care, that no one’s here to celebrate me. I have bought presents to me, and me, myself and I are having FUN
Hip Hip Hip Hip Hip Hip Hooray!


Haha, nej, så farligt är det inte. Det är faktiskt HUR många som helst som har sagt grattis, och det känns helt underbart!:) TACK, alla som har grattat mig! Det betyder jättemycket!

Filip ringde klockan tolv mittinatten. Han är underbar, är så glad att jag har dig ska du veta!

Så nu sitter jag här i nya byxor, ny tröja, nytt skärp, ny parfym och där uppe hänger min nya jacka. Mina nya skor står där uppe också. Och min nya skiva går rundgång i CD-spelaren däruppe. Jag känner mig ganska.. Ny.

42 nya gästboksinlägg (!!!!). Gaash!

Jag vill ringa Filip, men han är hos Olle. Så jag vill inte störa. Men imorrn träffas vi! Jag blir så glad av att tänka tanken.. Han och jag. Det är verkligen underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0