Hårmodell!

Ons 13 okt 2004 21:26
Övrigt, 21 läsare totalt


Ja, det är vad jag har varit! För L’oréal. Det var en tjej som kom fram till mig när jag gick på stan och frågade om jag kunde tänka mig vara med. Mat, klippning, färgning och visning sen på kvällen. Alltsammans heeelt gratis! Givetvis att jag ville vara med!

Tillbringade hela dagen i frisörsalongen, tillsammans med åtta andra tjejor och tre grabbar, alla i olika åldrar nästan, allt från 13 till 38 år! Men kul var det, och roligt att se hur alla blev! Sedan var det visning på kvällen i konsert&kongress. Vi klipptes klart på scenen, och när man var klar fick man gå fram och snurra runt och sedan gå ut. Jag hade världens tweedkjol, pumps linne och halsduk (kändes verkligen inte som jag!) och var helt svartsminkad runt ögonen. Och HÅRET sen! Det är jättekort! Och så är det som längre hårslingor som hänger ner över.. Färgat i tre olika färger.. Så det var en dyr klippning jag fick! Men är den fin..?:S

Idag var det Bokens Dag, så det var författarbesök i skolan. Han som skrivit ’’Ett öga rött’’, var och hälsade på (jag fick hans autograf! Uuuuh!) Och efter det var det uppsatsskrivning i flera timmar.. Gäsp!

Jag har fått min present av Stina och Lisa!:D Winnerbäckskivan! Fattar ni hur glad jag blev eller?? Ooh, ni är bäst! Tack så jättemycket! Och så har jag fått en dyngcool klocka också, en väggklocka med Elvis på:) Mina vänner är underbara! Tack!:)

Filip är också underbar.. MER än underbar. Och där loggade han in!:D Som ett tecken, liksom..!;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad kul!





Ha en bra dag!

2008-11-26 @ 15:42:07
URL: http://vicky.blogg.se/
Postat av: Malin svenssoon

Jag tänkte tipsa dig om några bra gratis-sidor:



Gratisbio är en sida där du ENKELT(!!) klickar på hemsidor för att samla poäng. De insamlade poängen kan du sedan byta mot antingen biobiljetter eller presentkort på 60olika affärer. Tillexempel H&M eller mio. De har dessutom flera olika tävlingar hela tiden. Ange mig (M0lle) som värvare så får du 75poäng som välkomstbonus! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=545 är en sida som lanserades alldeles nyligen, så du kan bli en av de första som medlem! Här klicka du också på olika sidor och får presentkort från Siba och OnOFF. De har just nu en tävling där du kan vinna en laptop :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 är en sida där du också samlar poäng, och får presentkort på MakeupStore eller kicks :)



Läs mer på sidorna :)

2008-11-26 @ 15:48:28
URL: http://Http://Malinsvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0