Grattis, mor!

Tis 21 sep 2004 22:47
Övrigt, 15 läsare totalt


Goderkvälls. Oj, nu äter jag popcorn vid datorn och fader Abraham blir sur. Attans bananer! Har tillbringat hela kvällen på LOK-gården, det var vi som hade fikat såatte.. Var på Ekorren Cup-möte, fick reda på att jag ska transportera ut högtalarna till TC :S
25-mannaträning nu på kvällen, förresten. Riktigt kul, gick bra! Johan var där också, jag blir helt till mig när jag ser Hagabydressen:) Åh, Filip, vad jag tycker mycket om dig!
Nu är alltså tisdagen avklarad. Gööött! Det är verkligen den jobbigaste dagen av alla dagar. På andraplats kommer torsdagen. Imorrn ska mamma komma in till stan, vi ska köpa vrålbilligt godis på axfood för mamma har lyckats lura till sig ett medlemskort där, höhö, och sen ska vi fika och kolla på parfymer och flamsa runt. Leta efter present till Ola också, kanske. OJ JUST! Det är mammas födelsedag idag! Glömde visst säga det. Grattis, mor!

Min telefon är helt sär! Kan ingen be den skärpa till sig? För den tycks ha slutat upp med att lyssna på mig. Menee.. Kanske ska sova nu. Fast först ska jag säga att lag Vit vann basketen idag! Bra kämpat, polare!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0