God Jul, knasgubbe.

Mån 15 nov 2004 17:36
Övrigt, 15 läsare totalt


”Läderstövlar, baddräkt, ridpiska eller latex. Välj själv. Vi har ett speciellt hardcore-kit också, endast för dig. Så, hur vill du ha det?” De raderna möts man av när man kommer innanför skynket till fotografen som skulle plåta de enskilda porträttfotona. ”Ställ dig mot väggen. Luta dig lite, sååja. Får jag chans på dig?” Jävla skummis. Och kortet blev åt helvete, jag ska inte ens ta hem det och kolla på det.

Nu ska Lisa och hennes mamma in och köpa kläder. Fuskis! Anna var på Winnerbäck igår. Fuskis! Amanda har TVÅ studiedagar i veckan. Fuskis!:D

Aaah. En promenad med Tjockis och Mamma var just vad jag behövde. Nu kan jag sova gott i natt:P

Jahaja, undertecknad missade ju matteprovet och måste nu vänta tills första december för att få göra det. Damn! Jaja, i vilket fall som helst och på tal om december, det är snart jul! Jul. Det är så mycket som kommer med julen, jul-tomten, jul-kalendern, jul-klapparna, jul-sångerna, jul-stämningen, jul-städningen, jul-gröten, jul-godiset, JUL-LOVET, jul-granen, jul-jul-jul!

Haha, Jul är ett jägarns konstigt ord. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0