Fusk? Haha, naaää!

Mån 11 okt 2004 17:18
Övrigt, 22 läsare totalt


Det är en sak jag skulle vilja framföra: Imorrn fyller min lillebror år. Alla som läser detta är SKYLDIGA att skriva ett grattisinlägg till honom imorrn, om ni kommer ihåg? Bra. [ola_jehaa]

Attji! Där nös jag igen! Jag håller nog på att bli förkyld!:S

Hade naturkunskapsprov idag som inte gick bra, så det känns surt. När vi har prov får vi som träskivor att ställa upp mellan varandra så att man inte ska kunna kika vad polarn bredvid skriver. Mitt papper låg lite inunder träskivan, in på Elsas sida, för hon satt bredvid mig. Så helt plötsligt försvann halva mitt papper in till hennes sida, lite lagom diskret. När jag drog tillbaka det hade hon skrivit ”hej” på det, haha, så jag svarade ”hej elsa!”. Konversationen fortsatte; ”Vad är svaret på fråga ett? Konstgödsling och svaveloxid?” ”Vet inte!!:S Fråga två då?” etc. Ååh, det var så roligt! Och när Ragna kom förbi försökte vi se så oskyldiga ut som möjligt. Frågan är om vi lyckades:P

På rasten innan svenskan satt vi och diskuterade massor med Putte, Erik och Christian. Jag blir helt förundrad, de kan verkligen så mycket om politik och allmänt svåra ord och sånt där. Sedan förpassade vi oss till biblioteket, intog våra platser i fåtöljerna och snackade musik. Hittade massa bra skivor, som jag ska gå och låna nån dag. Det var verkligen jättetrevligt!
Erik: ”Alla musikprofilare är verkligen SÅ kul. Och så du förstås, Amanda!” :)

Elsa, (den lilla tjejen med de stora byxorna), köpte en chokladboll som innehöll ägg, mjölk och nötter. Elsa tål ingetdera. ”Jag kan visst äta den här! Jag har gjort det maaassa gånger förut, jag lovar!” Och så när hon ätit upp: ”Oj, vad det kliar i halsen..!” Doooh. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0