Frystorkad bananpuré

Ons 20 okt 2004 19:34
Övrigt, 19 läsare totalt


Tjolahopp! Sitter hos OLIVIA, ååh, det är så underbart att träffa henne! Vi träffas verkligen nästan aldrig... Inte helgerna, då är det tävlingar. Inte veckorna, olika tåg, olika skolor, olika scheman. Inte kvällarna, olika läxor, olika långa skoldagar och olika intressen. Men idag sitter jag hemma hos familjen Niklasson! :D

Jag fick en hands-free av Olivia. De’ du!

Och idag slarvade jag bort mammas försäkringsbevis till hennes klocka. Jag och Stina gick och letade i alla affärer vi vart i, men vi fann det icke. Men så visade det sig, efter att vi letat som ena riktiga galningar, att man inte behöver försäkringsbeviset. Dorm.

Ähhm. Bobbsan opererades idag. Hoppashoppashoppas det gick bra!

Har sålt Winnerbäckbiljetterna nu också! Braaa där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0