Du får om du vill,

Mån 4 okt 2004 17:52
Övrigt, 14 läsare totalt


det blir trångt för min soffa är smal


Helgen var underbar! Filip skulle inte komma förrän klockan halv sju. Vid halv fem ringer han, så jag undrar om han kommit på tåget? ”Jag klev just av tåget i Linghem, kommer du och möter mig?” Åååh vad jag tycker om den pojken!:)

Shrek 2 var kul, riktigt kul!

Ekorren Cup i lördags var det också. Jag och Bobby var speakrar. Det var jätteskoj! Haha, man hade ju världens makt!:P
”Alla som hör mig vinkar!” Resultat: Alla som hörde mig vinkade! Det vill säga, hela TC! Liite hett.

Sedan kom Fejlip in till stan, så vi spatserade runt lite i alla möjliga affärer. Han köpte sig ett par byxor och en tröja. Finfint!:)

Och idag rå. Tjallalala. Jag ooorkade bara inte vänta från klockan elva till klockan ett för att ha svenska med en tjej som inte kan mer om språket än vad jag kan. Förlåt, det är töntigt att åka hem, men jag pallade inte. Bara det inte blir en vana. Men nu har jag iallafall gjort alla mina läxor.

Och vet ni? Omprovstiden är lagd på onsdag, en timme efter det att jag slutar!! Så jag måste stanna sketalänge för att få göra ett PROV som jag inte ens övat till. Det känns inte bra, helt enkelt. Korv! Grrrr..

Haha, klantamanda lyckades radera sin winamp-lista. GRR. Men nu fick jag chans att fräscha upp den iallafall.

Kommentarer
Postat av: L O O

Vem är snyggast Eddie eller David?

2008-11-26 @ 12:25:03
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

ps! Eftersom min blogg är jätte ny så är det inte många som vet om den än och därför har du stor chans att vinna! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 12:34:05
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0