Den fruktade tisdagen

Tis 28 sep 2004 20:54
Övrigt, 18 läsare totalt


[10:19] Har haft idrott, och nu är det det vanliga hålet innan draman. Nått sär har bokat alla datorer den här veckan också, men vi har snott några i smyg, Eva och jag. Hoppas det inte kommer nån och tar dom. Fan vad skönt, snart är tisdagen över. Tisdag är veckans mest fruktade dag. Drama, uäääk! Och tillråga på allt är det ostochskinksås till mat idag. Uschåfyåblä!

Ikväll är det pappsens träning som gäller. Haha, jag är ju redan trött efter styrketräningen på idrotten! Yeahyeah.

Hasta la vista.

[20:46] Insider rapport: Okej, det var inte ostochskinksås. Det var fiskpanetter och potatis vilket är lika med mums, så dagen var inte helt åt helvete. Jag lyckades dock tappa bort min nyckel mellan dramalektionen och samhällskunskapen, så jag gick runt och toksurade där ett tag, tills jag fann den igen. Åkte hem till Stina efter skolan, och åkte sedan därifrån till träningen. Det var jätteskoj träning idag, man var tre i ett lag, och sen placerade sig en vid ettan, en vid tvåan och en stod kvar vid start. Sen skulle den som stod vid starten springa till första och växla till den som stod där, (och den som stod där sprang då iväg mot tvåan), och efter växlingen springa till trean och vänta på att den som stod vid tvåan skulle bli avlöst av den som från början stod vid ettan. Handuppräckning dom som fattar?:P

Jag och Malin har bytt skor.

Ååh! Nu är tisdagen över, imorrn är det kort dag, torsdag = studiedag och sen kommer FILIP! Underbart!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0