David & the citizens.

Mån 13 sep 2004 17:39
Övrigt, 21 läsare totalt


Äntligen klar med historiaarbetet! Nu ska jag bara skicka iväg det via mail till min mycket trevlige historialärare, Ola, som för övrigt är alla mödrars favoritlärare. Fråga mig inte varför, kanske beror på att han är blott 25? Haha. Bra lärare är han iallafall.

Stina blev slapp i handen idag på naturkunskapen, haha. Vi var på stan under håltimman innan svenskan, hon, jag och Elsa, och inte visste jag att man kan ha så kul på HM! Vi hittade hur mycket kläder som helst, dömde och deklarerade, matchade och skrattade. Elsa provade mössa efter mössa, och Stina provade jeans efter jeans, och jag provade allt möjligt och lite till. Det gjorde dom också, iochförsej. Sedan köpte vi godis och gick tillbaka till skoleliskolan.

Sedan har jag nog inte så mycket mer att säga. Jens är en mycket snäll och trevlig pojke. Om han hittar en amandamössa ska han köpa den till mig, har han lovat. Linus är också en mycket snäll och trevlig pojke, han tröstade mig igår och sen snackade vi lite skit. Haha, det är nog det roligaste som finns, att snacka skit. Inte om personer, alltså, utan bara att snacka skit. Sånt som man funderar och funderat på, vilka som är tillsammans och vad man ska göra i helgen. Sånt som Olivia och jag är drottningar på att snacka om.

Jag såg Erik för första gången utan sin keps idag! Jo men visst. Nu har jag deffinitivt inget mer att säga. David & the Citizens gör vääääldigt bra musik!

Kommentarer
Postat av: Malin svenssoon

Jag tänkte tipsa dig om några bra gratis-sidor:



Gratisbio är en sida där du ENKELT(!!) klickar på hemsidor för att samla poäng. De insamlade poängen kan du sedan byta mot antingen biobiljetter eller presentkort på 60olika affärer. Tillexempel H&M eller mio. De har dessutom flera olika tävlingar hela tiden. Ange mig (M0lle) som värvare så får du 75poäng som välkomstbonus! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=545 är en sida som lanserades alldeles nyligen, så du kan bli en av de första som medlem! Här klicka du också på olika sidor och får presentkort från Siba och OnOFF. De har just nu en tävling där du kan vinna en laptop :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 är en sida där du också samlar poäng, och får presentkort på MakeupStore eller kicks :)



Läs mer på sidorna :)

2008-11-25 @ 23:34:09
URL: http://Http://Malinsvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0