Dagbok den 6/10

Ons 6 okt 2004 18:07
Övrigt, 15 läsare totalt


Lisa, jag får också köra bil snart! Brumbrum!:D Ja, vem vet, kanske blir det jag som får köra bussen till 25-manna? Höhö.

Nu har jag skrivit min redovisning om leoparden. På engelska. Herretjafs. Jag gjorde preciiis så, som man inte ska göra. Jag kopierade i stort sett allt från en sida på internet, skrev hela meningar på ett a4 och orkar inte öva på vad jag ska säga.. Inte så bra, kanske.

Vaddå ”Hej?”. Miffo.

Pjuu. Gjorde engelskaprovet idag också. Höll på att inte hitta till salen! Provet gick visserligen bajsdåligt, men det är inget jag kan rå för! Jag övade faktiskt massa idag, men det var ju bara massa sär-ord med som vi inte haft. Bläää.

”Ear & Air. Det är en jävla skillnad!” Haha!:) Adam hade förresten tagit maaassa fina bilder med sin kamera, typ på en gata i stan och på folk i skolan. Han hade framkallat dom själv. Jättefina, jag vill också ta kort och framkalla själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0