Cityhuset. Inte klokt.

Mån 30 aug 2004 20:03
Övrigt, 15 läsare totalt


Tjena tjena! Skoldags idag igen. Blääurp. Dagen började bra också, med att tåget var försenat och sedan fullproppad buss där man inte fick plats. Så jag och Hanna fick finna oss i att promenera upp till our schools. Kom femton minuter försent till första naturkunskapslektionen. Bra första intryck. Eller inte. Men jaja, sedan förflöt dagen någosånär. Gick till musikskolan för att Elsa skulle lämna in sin ansökan. Men när vi kom fram visade sig att hon fyllt i allt men glömt målsmans underskrift. Puuunno! :P Sedan gick vi till H&M så att Stina kunde handla sin tröja.

Under svenskalektionen ringde mamma och undrade om vi skulle ta en fika, och jajemensan, det hade jag inget emot. Så knallade ner till Trädgårdstorget och mötte henne där, fick tillstånd att köpa mig en kavaj också, så det gjorde jag. Och gissa vart? På CITYHUSET! Käremajgarden. Av alla ställen. Men den är jättefin, jag looovar!;)

Klant-Amanda hade ju glömt att lämna tillbaka filmen som Olivia, jag och Filip hyrde också. Bajskorv, fick böta 40:-. På tal om film så ska Ola och ge se en rulle sen ikväll, PLUS att vi ska gå på bio på onsdag och se på Fahrenheit 9/11. Jajemensan!

Godd Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0