Chicken on friday

Fre 10 dec 2004 11:25
Övrigt, 18 läsare totalt


Idag är det fredag och det är ett väldigt skönt konstaterande. Vi har bara spanska kvar och även det är ett väldigt skönt konstaterande. Jag ska åka till mjölby och träffa Filip sen, och efter det ska jag hem till Bobbi. Sedan är det helg. Sånt gillar jag.

Svenskaprov förut, åherregud vad svårt det var. Nu börjar visst Basim och Said bråka här bakom mig,dom sitter och spelar något spel med åsnor i.

Jag, Elina, Cissi, Jonatan och Stefan hade en livlig diskussion angående om Christian är muslim eller inte. Stefan frågade och han var inte det. Det var nog det roligaste av allt.

Stina ska kräkas på vår svenskalärarinna nästa gång hon ser henne, hon har lovat mig det.

Över dagens dagbok vilar en tråkig atmosfär, sooorräj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0