Blä för spanska!

Tors 2 sep 2004 18:28
Övrigt, 13 läsare totalt


Tjena Allehopa! Har just fått bilder från Kreta av våra kära grannar från Forum Hotell! Ooh vad härligt det var där och ooh vad man längtar tillbaka! Men men, skolan idag var riktigt trevlig. Det var den igår med, då jag & Elsa hade telefonsex, bokstavligt talat. Eller, våra telefoner hade sex. Haha!:D
Usch, vår spanskalektion idag var den värsta någonsin. (Okej, jag har bara haft tre, och jag befarar att det kommer bli ännu värre, men den värsta ÄN så länge).. Läraren är helt KÄS! Hon borde säga upp sig på momangen och bli snigeluppfödare eller något! Något som inte kräver lika mycket uppmärksamhet och som tycker det är kul att upprepa samma dialoger tre lektioner i rad. ”Vad heter du? Jag heter Amanda. Pratar du spanska? Ja. Hur mår du? Bra. Hejdå.” Blääurp.

Ohoy, Niklas Serrander ska ner på Winnerbäck i helgen! Vad trevligt om vi skulle träffa på honom, i Linköping liksom!:) Men men, nu ska jag ringa till Eksjö! Och mamma ska få tantbesök ikväll, haha, så det är bäst att hålla sig undan. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0