Att..

Tis 23 nov 2004 21:09
Övrigt, 11 läsare totalt


[14:17] Jag har fått igång musiken på datorn här i datasalen! Är inte det liiite hett, kanske? Ohyes it is baby, it iiis!

”And I stiiiill haven’t found
what I’m looking for”


Jag och Filip kommer ju inte träffas på jättetoklänge.. Två veckor!:/

Jaja. Nu är snaart hemskaste dagen över. Jag ska hem till Båbbi sen, och äta mat och ladda inför träningen. Hörs ikväll!

[20:21] Jag och Bobby träningscyklade förut. Goosh inte lite jobbigt det var! Har givit iväg kompasspaketet till Skullis nu, men inte fick jag några pengar inte. Haha, nejvars, jag får dom på tisdag eller nått. Ojaaa nu svarade Filip också! Jiis!:)

Polly luktar sååå gott! (Han har fått ett filipparfym-sprut)

Och vet ni en sak till eller? Haha, jo jag har gjort läxor idag! Både matte och svenska. Svenska! Emma kommer gråta floder av lyckotårar, jag lovar! Förresten lyckades jag få vår historialärare på bättre tankar idag. Han ville starta ännu ett krångligt grupparbete, men jag sa att vi mycket hellre ville ha prov och inlämningar och vanligt arbete, och hela klassen instämde. Så han var tvungen att ändra på sina planer, eftersom hans ståndpunkt är ”elevinflytande till 100%”. Lite taskigt kanske, att när en lärare verkligen anstränger sig för att få skolgången lite annorlunda, så röstar vi emot det. Men asså, han krånglar tiiiill allt så förnordat!

Att söka på ”Bob Dylan” på kazaa är som att söka efter ett barr i en skog. Det kommer huuur mycket som helst! Men ändå får jag ingen träff på den låten jag söker! Dooh.

Nån som har en eller flera av dessa låtar får gärna skicka den till mig:

Can You Please Crawl out Your Window? - Bob Dylan
Mama You Been On My Mind - Rod Stewart
Your Love Is The Place Where I Come From - Teenage Fanclub


Taaaack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0