Åh. Ledig dag. Phuu.

Tors 30 sep 2004 10:26
Övrigt, 20 läsare totalt


Ojdå.. Borde kanske förklara anledningen till mitt sjukhusbesök: I tisdags kväll fick jag ont i magen. Värre och värre blev det. Tillsist gjorde det så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag låg bara och skrek!:/ Då körde vi in till akuten. Där fick jag (efter två och en halv timmes väntetid) smärtstillande medel, som inte hjälpte, men jag fick en dos till framåt sex och då försvann värken. Efter det har det försvunnit nästan helt, magontet kom tillbaka liite igårkväll men annars är det lugnt. Det konstiga är att dom inte visste vad det kunde va för nått. Muskelbristning eller blödning i bukmuskeln eller vad de pratade om :S Men ont gjorde det iallafall!:/

Ååh göttans med studiedag! Mamma är iväg på feelgood och får massage, så nu har jag hela huset för mig själv. Oj just ja, jag skulle ju ladda hem lite musik! Jag ville ha American Idiot med Green Day, men alla är paja. Blä. Sen ska jag färga håret, tror jag. Jag minns inte riktigt vad det är för hårfärg jag köpte, men det är sånt som märks. Det är det där jobbiga märket, iallafall, det som alltid blir fel.

Pratade med Anna igår. Det är så skönt att du finns, min vän! Vi kan verkligen prata om allt!:)

”Allting, allting, allting, ja allt, är nästan perfekt”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0