Absolute Chriiistmas.

Tis 7 dec 2004 19:26
Övrigt, 19 läsare totalt


Nu finns det inget att läsa där nere, tyvärr, ni var för sent ute, TYVÄÄÄÄRR. Bloooob-.

Oooufs. Jag har skitit i idrotten och jag tänker fan skita i estetiska verksamheten också. Det är geoförsej generalrepetition, men det känns inte så lockande. Och jag som inte skulle få nån frånvaro den här månaden! Goshy.

Nu ska jag lyssna på jullåtar! Absolute Christmas - den enda rätta julskivan! Ååh, den är riktigt julig, man får liksom pirr i hela kroppen! :) [John & Yoko - Happy X-mas (War Is Over)]

Lite kaos, det får man lära sig att leva med. Men mycket kaos, det är ganska jobbigt. Vetenskapligt bevisat. Så det så!

Do they know it’s christmas time at all? Sååå fin! [Band Aid - Do They Know It’s Christmas?]

Ja, nu ska jag kanske ta och skriva något vettigt. Tripp, trappare, trullast. Haaha, Johan och Petter ska klä ut sig till Elvis under vår engelskaredovisning (om just elvis) Dom ska sjunga två låtar och färga håret svart och allting. Det luktar MVG, mina damer och herrar! Se och lär!;)

Sandwich med pepparkakssmak får jag INTE äta nu, för Filip och jag har nyttighetsvecka. Fast han hade tagit sin chokladkalenderchoklad igår utan att tänka på’t och jag bröt också lit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0