16 timmars frånvaro..

Fre 3 sep 2004 14:50
Övrigt, 21 läsare totalt


Helg! Äntligen! Nu sitter jag här vid datorn och äter glass och tankar musik.. Doktor Kosmos, faktiskt. Måste ju ta reda på vad det är som Adam tycker så bra om. Hm, så pjåkigt var det väl inte, kanske. Oh, idag gick det fort, dagen var slut helt plötsligt. Var precis att jag hann med tåget i morse! Sprang hemifrån 07:40 och tåget går 41. Det stod redan där när jag kom upp till vägen. Aaah, run, Amanda, RUN! Hann preeecis på. Sen hade vi tur så vi hann med 202:an som gick tio i, så kom i TID till skolan idag! På tal om att komma i tid, vi fick lappar idag där det stod hur mycket man har varit borta och hur mycket man missat liksom, all lektionsfrånvaro. Jag hade 16 timmar och 7 minuter att jobba ifatt, haha! Good Luck, Mandie:P

Sista lektionen, Naturkunskapen, slutade 13:50. Bussen går 13:54. Kötta! Haha, jag mötte Victor när jag var på väg ner till hållplatsen, så jag var tvungen att stanna och prata lite. Han var ju inte i skolan idag, han var på begravning. På sin tränares pappas begravning. Han hade fått stå i givakt i två timmar, tjohej vad kul. Pratade med honom tills bussen kom. Då var det bara att ge sig av i springmarsch igen. Men jag hann, precis, vilket gjorde att jag hann med tåget tio över. Jag har haft riktig tur med tíderna idag! :) Och ikväll är det natt-dm. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0