Ytreduktionsfirma

Ons 9 mar 2005 12:07
Övrigt, 18 läsare totalt


Idag var det inte järpe utan pannkakor och det är jävligt mycket godare faktiskt. Jag åt typ hur mycket som helst. Och förresten har vi inget internet alls hemma nu så därför är det lite svårt att uppdatera den här dagboken, men jag gör vad jag kan. Nu har jag tillexempel hål innan dataprovet. Dataprov, gaah, jag är rädd, det kommer inte gå bra, men jag sitter hellre här än pluggar, faktiskt.

Igår var det studiedag, och jag gjorde inte ett kiss, seriöst, ingenting. Jag bakade och spelade tevespel hela dagen och det var bara SÅHÄR tråkigt, och sedan var det träning, och det gick jättedåligt för jag tränade ingenting. Haha. Jag bytte om, gick ut, gick in, duschade. Jag känner mig ganska dålig, och det är jag också, men det vill jag bara inte inse. Nu har jag typ inget mer att skriva. Vad tråååkigt, jag som VILL skriva mer. Mjabbahabbavaffaslaffa. Snart fredag. Riktig fredag. Mums :)

Men nu är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0