världen skulle se bättre ut utan rubriker

Mån 4 apr 2005 17:36
Övrigt, 13 läsare totalt


Filip kom sen! Vid klockan halv sju dök han upp, och tåget hade inte vält, och inte krockat och inte något annat läskigt heller. Skoola idag, lite jättetråkigt. Fast jag hoppade över tre lektioner i början, av den HÄR anledningen: FILIP. Vi stannade i sängen och tog sovmorgon och tittade på teve istället :) Mycket bättre än skola.

Ojdå, nu kom mamma ner, läste det jag hade skrivit, suckade, och gick.

Sen var jag på Sportif och lämnade tillbaka mina skor efter skolan. Victor hittade Moses som actionfigur. Det skrattade han gott åt, sedan övervägde han ifall han skulle köpa en James Bond-kortlek men han avstod.

Adam har köpt en hatt som heter Adam och en lampa utan lampa för tvåhundra kronor på torget.

- Vart är Erik idag?
- Vilken Erik?
- Erik i klassen?
- Jasså.. Han..

ps. Expediten på Carlings är dum! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0