välkommen hit

Tis 29 mar 2005 16:01
Övrigt, 15 läsare totalt



ska vi för alltid ta adjö
vill jag hellre dö
än tvingas leva ensam utan dig


Mm det är sant, faktiskt. Mer än sant.

Ooookej, hejhej, nu är klockan snart fyra och vi har just avslutat en måltid bestående av spaghetti och köttfärssås. Jag åt en McFlurry förut, hihi, muuums, en lyx-grej till på köpet. Daim och kolasås. Mwaaa. Filip var hos tandläkaren, jag satt i väntesalen och läste Se & Hör. Izabella Scurupco eller vad tusan hon heter, ni vet säkert vem jag menar, hon, hon har jääättesöta barn. Så ska mina också se ut.


Yoooou’re my candy kane!


Ikväll går tåget 20.20 hemåt. Vi kommer befinna oss hemma på Svaltingvägen 20 runt klockan tjugo i elva. Zzz.
Rummet ska städas också. Filips rum, det ser ut som om Gudrun dragit fram där. Mina grejor är över hela golvet, och hans grejor också.

Ikväll blire spänstträning med Johan Persson!

Åh Simon and Garfunkel! Trevlig musik här på Dahlgrens dator.
Förresten har vi fixat resa och shitt till sthlm nu. Ska ju dit på fredag och titta på Håkanen Hellströmen. Får åka med Lisas mor dit och så hem på kvällen. Jupp.

Fast det är faktiskt trååkigt att planera allt i förväg. Jag gillar mer tanken ”Äsch, det fixar sig”. För det är äkta jag :)

Och jag trodde jag tappat bort plånboken förut! Men det hade jag inte. Den var i bilen. Filip övningskörde hem från stan. Jag vill också börja, men jag är rädd för att köra bussen. Storastorastora Buss Lightyear.

Jag ska bo med familjen på 5-dagars. Kanske. Sköööönt att slippa laga mat. Och för en gångs skull vara lite seriös!


Jumper. Jump, Per! Jumjum per per. Juumpeer. Repmuj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0