tööl.

Tis 26 apr 2005 09:08
Övrigt, 19 läsare totalt



Morsning. Jag ska packa till träningen ikväll, leta reda på dom där kartorna till Ekorren Cup som jag har slarvat bort, göra mackor som jag kan äta sista lektionen, duscha, klä på mig och sminka mig. Och allt detta på lite mer än en timme. Yess, jag klarar det. Men först ska jag sitta här lite. Jag har ju trots allt sovmorgon.

Idag är det tisdag, yo. Och det känns ganska bra, för då är det inte lika långt till helgen som det var igår. Jag ska på sm-läger i helgen, och jag får INTE träffa Filip :(
Förresten så ska vår film vara klar idag, men det är den inte, och det är väldigt strängt på det här med projektarbeten har jag hört. Ola får väl nypa oss i tårna, eller nått.

Muuuupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0