The Irish keep gate-chrashing

Fre 11 feb 2005 19:22
Övrigt, 10 läsare totalt


Nu är Filip här och det är så bra så bra så, och precis samma ögonblick som han klev innaför dörren här hemma hos familjen Almén så blev det helt VARMT i hela huset, så nu fryser jag inte längre :)

Och idag på spanskan kom vi på det mycket angenäma smeknamnet Stålmuttan på Cissi. Så numera är hon och jag Stålmuttan & Fladdermusen.
Fladdermusen HAHA lite dallrig sådär i kanterna.

Jag kom försent till Stinas och mitt möte utanför HM klockan ett bara för att Kalle och Henrik envisades med att slicka på mig, det var jätteäckligt, jag fick ta betäckning på golvet men lyckades ändå få ett Kalleslick på kinden och ett på jackan, och två Henrikslick på luvan. Jägarns!

Sen så träffade jag Erik och Jakob på McDonalds. Erik är inte Straight Edge längre, fick jag veta, men han har ju ändå druckit kaffe så det gilldes inte.

MEN nu ska jag förpassa mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0