tacobuffe

Tors 3 mar 2005 16:47
Övrigt, 12 läsare totalt


15:41

DET var var som serverades i skolans matsal idag. Riktigt gott, faktiskt. Mums.
Inte EN vecka höll det. Min ”pluggvecka”, som också skulle vara en ”skolkfri vecka” har inte riktigt hållit måttet. Spanska, det är inget kul, och jag sitter inte och väntar i över en timme för att få gå på lektionen. Jag är för stolt för något sådant. Så jag drog hem. Och träffade ingen mindre än HENKE TENGVALL på stationen. Så det var ju riktigt trevligt, få snacka med en orienterare som omväxling. På en vanlig vardag liksom. Har inte träffat Linnea i skolan på jättelänge, så det har varit brist på orienterarsnack den här veckan. Under dagstid, alltså.

Alex, Erik, Markus och de andra i Crossfolded har ju för tusan fått en spelning på konsert & kongress nu. Det är riktigt bra, det ju. Haha, jag var med när Alex telefon ringde och han fick beskedet om att de skulle få en spelning där. Det första han säger när han lagt på och berättat nyheten är ”Vad gör du den 18:e, Amanda? Du FÅR inte missa det här!!” Så vi får se hur det blir..

Jaoo. Josefina bakar chokladmuffins till henne och mig däruppe nu. Mumsfillibabba. Men sen måste jag räkna massa matte, har prov imorrn. Men jag slutar ju inte skolan förrän fyra, och skulle inte kommit hem förrän typ halv fem om jag hade gått på spanskan, så jag behöver ju inte börja än. Nu ska jag upp och slicka lite smet :)

Och NU är jag tillbaks. Mums mums. Om tio minuter är dom klara :) Usch, Stina var med på operation idag. Jag skulle ALDRIG palla, jag tycker sånt är vidrigt. Men men. Mihi, hon missade tacobuffen. Möhö.

(Jag vet att det heter buffÉ, men det stod buffe på menyn)

Vad ska vi skriva mer? Det är fredag imorrn. Men den lockar inte.
Suuck.

Hajdou.

jag äääälskar popsicle! fast inte mer än jag älskar filip :)

16:44

Olivas pres:
Jag heter Olivia. The Mars Volta är nog bäst just nu.

Det finns ju inget nästa drag när man har hamnat i remi...

Utan tvivel så tror jag, fast jag tvivlar ibland
Utan tvekan så håller jag bävande din hand
Jag vet inte allt, men jag vet vad jag tror
Utan vidare villkor så vandrar jag vidare
med dig Jesus


Perfect, that’s what you are. Emil!

Annas pres:
NERD-ALERT-NERD-ALERT-NERD-ALERT
Det är nog bäst du loggar ut...

You and me... you and me!!!
[Emil] Nuuuuu kommer jag:D

Linas pres:
Kärlek, kärlek v

Listen to my heart, can you hear it sing
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you, until the end of time

Emil



Som ni ser så omnämns ”emil” på varje presentation. Tänkte bara reda ut det här en gång för alla; grabben sysslar inte med månggifte. Det är tre olika emil. Alltså. För er som inte fattade.


Haha. Nu ska jag kiiiiissa!

(come on baby spill your guts)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0