Stone Me Into The Groove

Ons 9 feb 2005 18:19
Övrigt, 12 läsare totalt


Mamma har sökt till nästa års upplaga av ”Riket”.
Hon tog en bild med webcamen (och inte en normal sådan heller), beskrev sig själv som ”busig med en viss förkärlek till att bestämma över andra” och skickade in. Neeerd.

I helgen var det träningsläger i ”Paradiset” utanför Haninge som gällde, ungefär där 25-manna gick av stapeln förra året. Finfina skogar, men riktigt kluriga. Speciellt på natten. Jag, Lin och Malin var ute i över en timme och lyckades bara hitta två av cirka 20 kontroller som det var tänkt att vi skulle ta in. Bodde i SoIK Hellas klubbstuga, den skummaste klubbstugan jag nånsin varit i. Skum musik lyssnade de på. ”Hasse Homo” ”Hora för dig” ”Av knark blir man stark” och ”Homonatt” var några utav spåren på den numera ökända Hellas-skivan. Vi tror det var George (den skumme gubben som typ bor i klubbstugan) som låtit Hellasungdomarna spela in den där snuskmusiken.

Tränade iallafall ca FYRA timmar i helgen och är typ nöjd!

Bilen vi åkte med hem från stockholm vägrade att fungera, till och med med hjälp av startkablar. Detta fick då åtgärdas med hjälp av att vi rullade bilen nerför en backe. Då gick den igång. Hela hemresan lekte Lis och jag ”20 frågor”. Det är nog bästaste billeken.
Sen kom Filip på besök. Klockan halv sju på söndagskvällen. Och så åkte han tjugo över sju på måndagen. Då åkte jag också, fast inte till Eksjö, utan till skolan. Men det var ett mysigt besök jag hade iallafall :)


I fredags efter idrotten tog Idas hårspray slut.
Eva: - Nää men hallå, är det inte den dära gasen som finns kvar i flaskan som man kan sniffa!?
Så vi gjorde’t.
Ida: - Jag tror faktiskt att jag blev lite hög nu!
Aahhaha.


”PRO GER DIG FÖRDELAR
Sminka din dagbok
Som PRO 2 kan du sminka dina dagboksinlägg.
Med PRO 2 kan du dessutom sminka dina dagboksinlägg.” --->



Istället för att gå på Friskis & Svettis som de flesta, går Karl och jag på FettoSvetto. Det är för de som är lite.. större.

Aaah idag på engelskan hade nån i klassen med sig ett sånt där elchocksspel, som man får en stöt av om man inte trycker när det lyser grönt. Huuu vad läskigt det är! Det känns liksom som om hela armen somnar (ni vet som sådär som när man kommer emot cp-knölen på armbågen) Isch det är ett äckligt spel. Victor testade att hålla i alla fyra joystickarna och tryckte när det lyste grönt. Han fick värsta fetingstöten. Stördo.


- Vad gör ni egentligen på musiken, Kalle?
- Hmm.. Förra gången sjöng vi bä bä vita lamm till en stol som skulle föreställa vår lillebror för att han inte skulle skvallra om att vi vart ute och tjuvrökt.


Bwaaaaa
Idag när jag åkte hem med bussen satt jag på den där platsen som i första hand är avsedd för damer med barnvagn, ni vet, den där som man fäller ner liksom. Jag satt där i all min ro och tittade ut genom fönsret. DÅ plötsligt förvandlades min sittplats till värsta rutchkanan! Det var omöjligt att sitta kvar, platsen hade typ fått 45 graders vinkling rakt neråt! Detta på grund av att värsta fettotanten (antagligen medlem i FettoSvetto) satt sig på platsen bredvid. Piinsamt, jag ville ju liksom inte flytta mig för då kanske hon kunde bli ledsen och tro att hon luktade illa eller nått. Så jag satt kvar så gott jag kunde, gled ner med jämna mellanrum men fick se till att jag hasade mig upp igen. Spännande bussresa, må jag säga.


Well, the moral of the story,
The moral of this song,
Is simply that one should never be
Where one does not belong.
So when you see your neighbor carryin’ somethin’,
Help him with his load,
And don’t go mistaking Paradise
For that home across the road.


HÅÅÅÅKAN FÖRSTA APRIL! Aaawiiieeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0