Stina och den stora sfäriska köttbullen

Ons 6 apr 2005 16:30
Övrigt, 15 läsare totalt




Dididiii. AAAAAAH vi tar och börjar med en god nyhet:
IIINGEN IG-VARNING!!!!!!!!!

Eva: Jag börjar gå runt och dela ut IG-varningar till alla som fått sådana. Sedan skickar vi hem dom till er, också.
Men hon kom inte till mig, fast jag tänkte att hon kanske bara missat mig, så jag gick fram i slutet av lektionen och frågade.
- Naej, du har ingen varning. 12% frånvaro, visserligen, men jag försvarade dig när dom ville skicka hem ett brev. Du har ju varit ledig ganska mycket och så, liksom godkänd frånvaro.

PUUSS. Nu ska jag börja göra varje spanskaläxa och aaaallt :) Jag har fått en andra chans! Yeei. Jag gjorde faktiskt min spanskaläxa igår, med Filips hjälp. Jag skrev ett brev om mig själv. YESS.

Chokladpudding i matsalen idagrå, det var jätteroligt, jag och Elsa lekte och geggade med den. Men så var det klumpar i min, så jag var tvungen att spotta ut allt i tallriken så det skvätte över hela bordet. Hahaha! Klumpar i mat är snubb!

Fast en sak jag inte förstår mig på är matematik, och verkligen inte jävla ”giltiga siffror”. Vad är det för jävla mongo som hittat på alla töntiga matteregler?

Elsa blir helt totalt jätteäcklad om man säger ”pulpa”.
Och det är jag inte sen med att utnyttja!



På draman skulle vi göra reklam för olika jobb. Jag skulle få folk att vilka jobba som obducenter. Weei, lätt som en plätt. Haha. Men roligt var det.
”Här ser ni Bengt. Han hittades död i sin lägenhet den tredje mars. Ingen visste vad som orsakat hans död, så en obducent fick rycka in. Man gjorde ett snitt från halsen ner till låret på Bengt och öppnade upp. Tack vare denna skickliga obducent kunde man se att Bengt drabbats av den hemska sjukdomen Hypatit F, och om han inte obducerats hade man inte upptäckt denna sjukdom, och hela världen hade dött av den.”
”Det är ju bra om man har knivvana, liksom. Typ bakgrund inom det kriminella är ju en klar fördel!”
”Nähmen asså, man får en premie när man börjar jobba! En skalpell med sitt namn inristat i fejkguld!”


Ooh yeah.

Och så Stina och hennes köttbulle, haha, håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0