stigtomta.

Lör 16 apr 2005 18:07
Övrigt, 16 läsare totalt



Vet ni? Kvinnor pratar mer rikssvenska än män. HA!

Stina kanske kommer på besök snart, då kan vi grilla, för det gör hennes syster med sina vänner, och det är jättefint väder. Fast jag är inte hungrig, men vi kan ju bara grilla för grillandets skull.

Det var Stigtomtakavlen idag! Jag sprang andrasträckan, gjorde jag. Igår ringde Per och sa att det kunde bli så att jag var tvungen att springa första, 7,5 km, men jag slapp. Sprang med Cissi och Matilda i andralaget, och vet ni, det gick tokbra! Inte så fort, visserligen, men jag har blivit KUNG på att orientera, och det har jag aldrig varit förut. Och att träna upp konditionen ska väl inte vara så svårt, eller? Nähäerå.

Igår hade vi bip-test på idrotten, och det var jobbigt. Jag var näst bästa tjeja, bara. Jag är bortskämd med att alltid vara bästa, så när jag fick reda på att Annika, som var bäst, inte hade sprungit ändra fram till linjerna hela tiden höll på att få damp. (Inte så att Annika såg det, alltså, men tillsammans med Eva). Fast nu har jag lugnat mig och sagt åt mig själv att inte vara så larvig, för seriöst, vad gör det? Haha.

Och så har jag inte cyklat hem Olas cykel från stan än. Det regnade både i torsdags och igår, och jag slipper helst att cykla en och en halv mil bilväg i vanliga kläder då det ösregnar, tack.

Filip kom igår, mums :) Fast nu är han borta igen, och vi ses inte förrän på lördag, tror jag. Kaanske på fredag.

Imorrn äre tävling igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0