Snart, snart, snart har jag också lov...NU!

Ons 22 dec 2004 13:16
Övrigt, 16 läsare totalt


[imorse vid åtta nån gång] Pekka satt på stenen. ”Hej”.

Jag ska ta tåget om en timme. In till julavslutningen. Ooh, vad skönt. Och sen ska jag in och handla julklappar med mamma. Mindre trevligt. Eller visst, julklappshandel i all ära, men nu vill jag helst bara komma hem, baka knäck eller nått och njuta av mitt jullov. Fast det får jag ju göra imorrn :)

Haha, skrattet i slutet av Michael Jacksons låt ”Thriller” är så fuuult!

Det är bara två dagar kvar till julafton. TVÅ DAGAR, för bövelen. Så här lite jul har det aldrig känts förut. Men man brukar kunna överleva julafton ändå. Tihi.

whatever happen to the funky race
of generation lost in space


[nu, klockan tio över ett] Jullov! För fan, pals, det är jullov! Yiiiss! Sitter vid en dator på Himnaskolan och ska snart rulta iväg till mammas klassrum för att hjälpa henne möblera om där. Sen ska vi in till stan, och jag hoppas det sker snart, för jag är så jäägarns hungrig! Ola fick sina betyg, och tackgodegud, han hade sämre än vad jag hade i samma ålder. Han hade 145 poäng medans jag hade 165 poäng på hösten i åttan. Pjew. Ola är och jobbar nu, den jäkeln. Dom ringde från leksaksaffären och bad honom komma dit på momangen, för det var så mycket folk som ville handla såhär i juletider. Så så började Lillens lov. Hihi.

Jag har städat mitt rum också. Faktiskt.

Just nu sitter jag bara och skriver massa trams för att slippa gå bort till mammas klassrum. Jag har en sån förbaskad träningsvärk i armar och mage! Simmade massor igår, så det är väl simningen som är skurken. Mat, mat, mat. I’m hungry.

I’m Muzzy. I eat clocks.
I’m Bob. I’m the gardener.

Tihi :)

Och jag har feeetaste blåmärket vid armbågen! Det har jag fått på grund av Julias och min vurpa i den långa backen, vi ramlade precis där i svängen. På längdskidor. Haha. Men ont som tusan gör det! Naaej om jag skulle ta och pallra mig bortåt. Ska bara skriva ut den här dagboken också. Tjillevippen!


ps. Amanda hjärta Filip. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0