slabba mule = pussas

Ons 23 feb 2005 18:28
Övrigt, 14 läsare totalt


Who’s that gut lord marchin?
You should cut down on your porklife mate
Get some exercise!


OhYEAH färgerna på datorn är - för första gången på flera veckor - helt normala! (Bara för att jag sa sådär kommer dom säkert flippa ur vilken sekund som helst, men man ska vara glad så länge det varar). Emil ska bränna nya Håkanskivan åt mig, så jag slipper köpa den.. Om den är bra köper väl jag den sen. Jag ligger nämligen lite back med kosing, om ni förstår.

Haha, ordlistan på Peters sida på orienterare, pettson heter han om jag inte minns fel, är ju SÅ skön!
balja lut = dricka kaffe
blasthare = vegeterian
pruttbulle = kräk
pöla = lata sej
råharva = arbeta hårt
slabba mule = pussas
spräcka plytet = skratta

Och så frågar man vart han har fått den ifrån. -Den är från dassboken på skittoan. Hahahaha, Peeeeter, skööön.

Så bra är väl inte Kent - Max 500? Ganska.. tråkig.. tycker jag, faktiskt. Har haft den på datorn jättelänge och inte tycker jag om den än. Nej, nej.

I natt sov jag med två täcken och två filtar - och jag frös inte :) Ett framsteg! Amanda har kommit på hur man bemästrar kylan på rummet sitt.

Ahh! Stina berättade just att hon drömde en helsjuk dröm i natt. Det gjorde ju jag också! Jag drömde att Ola jagade mig genom hela landet för att jag puttat ner värsta feta lego-flygplanet i vattnet. Han jagade mig för att slå mig och jag bara sprang och sprang, och han sprang efter och hela natten sprang jag, och han efter. Lääskigt!

på ytan är jag hård men inne liksom glass
kom å ta min högra tass

tihi ^


fet med största säkerhet säger:
Bor du nära stångån?
amanda. marrängswish. säger:
nej nej. jag bor ju utanför stan. i linghem.
fet med största säkerhet säger:
NEJ!
amanda. marrängswish. säger:
vaddårå?
fet med största säkerhet säger:
du kan inte förstöra min illusion
fet med största säkerhet säger:
om att du bor exakt där lars bodde
amanda. marrängswish. säger:
hahaha
fet med största säkerhet säger:
nära stångån
fet med största säkerhet säger:
och allt sånt

(han bor i umeå. han vet inte bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0