SÄLEN!

Tis 4 jan 2005 10:13
Övrigt, 19 läsare totalt


Så var det dags igen. Dagens dagboksskrivning. Jädrans onödigt egentligen, men ändå ganska roligt att ha, så; Hello everybody!

Antagligen ska jag in på en sväng till stan idag. Vi får se hur dagen framskrider.

Goosh vad det var tomt och KALLT att sova ensam i sin egen säng i natt.. Efter över en hel veckas sovande i Filipens.. Sakna! :(

Pappa lyssnar på Marit Bergman. Jag trodde han tyckte illa om den skivan, men han gör väl ett värdigt försök att ännu en gång försöka se nått bra i den. Hoppas att han inte gillar den den här gången heller, ’cause in that case I got it! Hah!:)

Nu ska jag springa upp på Lillens rum och kasta mig över honom och skrika SÄLEN! Eller snart iallafall. Så ska den jäveln få igen för gammal ost! Mihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0