Så glad att jag har syskon<3

Tors 23 dec 2004 09:35
Övrigt, 22 läsare totalt


FOOOLK fall nu neeeeeder

Åh, ni skulle sett han grabben som sjöng ”Helga Natt” igår på julavslutningen.. Han var oslagbar, det var så fint. Jag rös i hela kroppen när han sjöng! Och så höll jag på att vända mig om och slå ut ögonen på dom som satt bakom, för dom var så jävla dumma i huvudet! Skriker ”bög” hur jävla högt som helst. Bara för att inte dom kan sjunga, jävla pulver.

Nu sitter jag och Josefina här och översätter låttexter. Oj, vad fin ”Father Of A Son” är med the Ark. Jag blir nästan tårögd av att höra den..

Var med mor och handlade julklappar igår. Kan tyvärr inte skriva här vad vi har köpt, men jag vet att mina syskon kommer bli så glada. Även om det inte är så mycket så är det fint och bra.

Åh, dom är så gulliga, Julia & Josefina, dom är helt uppspelta av att det är julafton imorrn.. Dom har liksom inget att göra, de bara springer runt och säger till alla vad dom önskar sig och tror att dom ska få. ”Jag sa till mamma förut att jag önskar mig en Kalle Anka-prenumeration, och jag tror faktiskt att jag kommer få det” / Josefina. ”Hoppas jag får en svart poncho, eller, brun går lika bra, eller vit kanske.. Fast helst svart” / Julia. Ola jobbar idag också. Han frågade mig förut vad jag önskade mig! Han är så gullig, han sa tidigare att jag antagligen inte kunde få nån julklapp för att han var så pank, men nu när han fått pengar kunde han köpa mig nästan vad som helst bara för att jag överhuvudtaget berett mig på en ola-klapplös jul. Så snäll..!

Julmyspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0