rejs mot tant

Mån 27 dec 2004 16:07
Övrigt, 17 läsare totalt


Hej idag har jag åkt skidor jättelångt flera varv faktiskt jag åkte om en tant hon hade en ful mössa vi åkte rejs och jag vann hon var lat filip åkte fyra varv jag åkte bara tre men lika trött är jag för det men tröttast är nog tanten

Vi har planerat vad vi ska köpatill nyår massa gottissaker filip har köpt massa nya kläder svindyra och tokfina så nu är jag avundsjuker på han för han har köpt acne-jeans och det vill jag också ha

Nu ska jag sluta för jag ska gå in på orienterare men först ska jag säga att snart är det nyår OCH jag har fått prenumeration på världens bästa tidning fantomen av filip [glad gubbe]

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Godkväll :)

Fin blogg du har hihi



PUSS!

/ www.mramin.blogg.se

2008-12-05 @ 21:19:32
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0