*pöss*//filip

Lör 22 jan 2005 18:02
Övrigt, 17 läsare totalt


Gokvällers pöjka. Sitter vid familjen Dahlgrens dator, har just vart och hyrt film, ska snart se på film, har snart sett på film. Haha, nu skrek Anders högt och ljudligt från undervåningen och sen hördes det ett ”äh”. Sitter inloggad på Filips msn och pratar med hans något onyktra bekantskaper. Haha!:D

Vi var på föreläsning i tre timmar idag, det var faktiskt riktigt kul, det handlade om mental träning och såntingadära. Han som föreläste satte mig i trans och fick mig att ramla bakåt för att jag såg så trevlig ut.

Njaaaej men vetniva. Vi bakade brownies förut - mumma! Fast det var inte det jag skulle säga. Det jag skulle säga var: Olof har lånat mina skor. Nejvars. Eller jo det har han, men det var det här jag ville ha sagt: Vi var och åt hos familjen Larsson förut. Så nu vet jag hur det ser ut hemma hos Fredde ”Uzi” Larsson! Mohaha. Fast det var inte det jag tänkte säga. Det jag ville ha sagt var att Filip just kommit ut duschen och går runt här och är alldeles tokfin. Eller fan, det var inte det heller, det var det HÄR jag skulle säga från första början: NU har jag inget mer att skriva!!

Känns skönt att ha det sagt. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0