Pengabror:)

Tis 22 mar 2005 08:29
Övrigt, 10 läsare totalt


Nu är musiken så hög att högtalararna snart inte pallar mer! Jag är ensam hemma och pappa fyller år idag, vilket innebär att han öppnat sina paket och jag får lyssna på Moneybrother-skivan som han fick av mig! Yeaaah. Samma gäller Kent, den fick han också. Den lyssnade vi på vid frukosten, men direkt när han gick stängde jag av och satte på min käre pengabror.

Jag vill också ha en pengabror, för jag är inne i en liten ekonomisk kris. Det är nämligen så, att jag bara har hundra kronor kvar på kontot, och dom ska jag spara till nästa månad, då jag ska köpa ett par jeans. Dock är det så, att jag på något sätt måste ta mig hem från Filip på lovet, 200 :-, och sedan ska åka till Stockholm, tåg. Vart fan ska jag få tag på dom pengarna? Jag hatar det här.



Och så skulle jag skriva en annons till Corren. Skrev fem rader, när jag fick syn på att det stod ”max 4 rader”. Shittans, men det får dom väl ändra om det är så, tänkte jag. Då for min blick mot ännu en liten ruta ”Skriv tydligt, glöm INTE att skriva telefonnumret i annonstexten!!” Och såklart hade jag glömt det. Det saknades bara att jag skrivit otydligt så hade min prakt-”såhärskamanINTEgöra”-annons varit biff. FAN. Så skriver keffamanda med bläck också, så då är det ju kört. God NATT.


Iallafall är det sista dagen idag. Imorrn är det lov. Skäöäöäöänt.
Fast historiaprov idag, och det har jag faktiskt inte orkat plugga alltför mycket till, för seriöst, hur roligt låter det med ”Makt- och kvinnoideal genom tiderna” Typ stjärttråkigt. Och det är det också. Förstår man inte ens sina egna anteckningar, då är det synd om en.




What’s sad about my pride?
It’s keeping us apart
What’s sad about love?
Eventually it’ll break your heart




(fast inte i mitt fall, hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0