pank

Tors 24 mar 2005 15:49
Övrigt, 14 läsare totalt


[08:53] Shuubra. Men gosh, idag ska jag till eksjö först, inga kommentarer, och sedan vidare ner till blekinge. Bara det att jag har väldigt, väldigt lite pengar för att vara på resa i tre dagar. Det låg hundratjugo spänn på matbordet. FANJAGHATARATTVAPAAANK. Så nu ska jag in till stan innan jag far och växla in alla småpengar i min spargris. Annars klarar jag mig ju inte..

Jag har packat klart iallafall. Letade som en tok efter mina orienteringsskor, utan resultat, för jag hade glömt hur dom såg ut. Hade ett svagt minne av att jag köpt ett par nya i slutet av säsongen i höstas. Till slut var jag tvungen att fråga papps, för det är typ han som har koll. ”Dom ligger på hyllan. I lådan, alltså. Du har ju aldrig använt dom” Yepp, I found ’em. Och helt splitternya är dom också. Inte ens knutna var dom. Så nu lär ju jag få skoskav på lördag, that’s one thing which’s true.

...vad fan har det blivit av det här?..

[15:38] Det fixade sig lite. Jag fick trehundra kronor av pappa. Så nu har jag lite. Och nu är jag i eksjö. Vi ska snart åka. Häjhäj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0