Orientering - blöö

Tis 11 jan 2005 20:27
Övrigt, 11 läsare totalt


Korven är god, därför att den:
- är fast och saftig
- är väl kryddad
- har ett lättuggat skinn
- har en aptitlig färg


Ååh, herregud, kan man ha fjantigare humor? Haha, men det var ju såå roligt. Tänk er sista lektionen. Svenskalektion. Emma Fridberg (ap-lärare number one) ska argumentera om varför korven är god. Se argumenten ovan. Resultat: Asgarv.

Meeen jag ska börja med curling, trav, dart, fallskärmshoppning, ping-pong, schack ja va faan som helst, bara inte orientering! Var ute och sprang idag, en bana, första since loooong ago, och det var så tråkigt, så tråkigt, tråkigt, tråkigt, TRÅKIGT.

JÄGARNS vad är det som händer med mig!? Jag vill inte tävla i sommar, för jag vet att alla kommer vara så jävla mycket bättre, och det är inget skoj att springa om folk springer ifatt! Goosh. Fanfanfan.

Och?




Filip, utan dig vore jag som en.. ööhm.. glasspinne utan glass! Älskar dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0