(ohh my, my sugar love, ohh my, my sugar love)

Fre 25 feb 2005 16:32
Övrigt, 18 läsare totalt


12.12

Goooood save the queen! > jasså?
Mahaha.

Igår åkte jag till Bob - utan pengar! Jag har lyckats ta mig fram och tillbaka till ekholmen helt utan cash. Braaava? Eller, jag struntadeiattbetala på tåget, och sen gick jag till Tinnis, mötte Stii och så betalade hon för bussen. Bussen hem betalade hon också, och sen struntadejagiattbetala på tåget igen. Phew att jag klarade mig.

AAAH nu kom papps och frågade om jag ville följa med till farmor och fika, och det vill jag ju, men vi ska vara där kvart över och klockan är tio över nuuuu. HURRY!

[ikväll får jag håkans skiva]

Heå.

16.13 Maffawaffaslaffa. Hej. Om exakt.. errm.. TJUGOTRE minuter anländer MIN pojke till stationen med pendeltåget från Tranås och jag längtar såå! Mjao!

Har kollat på en film nu i eftermiddag. Eternal Sunshine of the spotless mind. Så FIIN. Jag gillade den.



Förresten har josefina fått fetingbröst.
Fejk - men ändå. Mwa!

:)


Så måste jag städa rummet innan filip kommer men det finns det inte ork till. Det får han fixa ;) Haha. JÄGARNS jag har inte bäddat rent! Det kanske är mindre trevligt det. Faast, det var bara en vecka sen jag gjorde’t. Och så kan vi göra’t sen. Såreså.
Och så får man lite smått paniiiiiiiiik ibland, liksom, när man tänker på att skolan börjar på måndag, då får man spykänslor, typ.

”Amanda, om du läser det här ska du veta att jag ska alltid fråga om lov innan jag lånar nått av dig, jag är en sån som tar-chansen- och- sen - ångrar- mig- och- får-dårligt-samvete... Och jag har märkt att du med är en sån, PusseliPussPuss på dig i varjefall, jag kan inte han bättre storasyster:) ”
Utdrag ur julias dagbok. Söööööt :) Vi är lika, du och jag, älskade, älskade lillasyster. Vi är båda ”sånna-som-tar-chansen-och-sen-ångrar-oss-och-f år-dåligt-samvete” Love you!

Men nuuu gäller det att löpe!


Oh baby
I dont care if you’re skinny or fat
Or just like every glasses you wear
Couse the way you breath down the back of my neck
Makes me feel just like a billionare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0