nyyyy

Tors 28 apr 2005 19:56
Övrigt, 19 läsare totalt


Och idag är jag ny. Det här har jag nytt:

> skor, för det var 30% på alla damskor på Vagabond, så jag kunde inte låta bli.
> solglasögon, så nu är jag cool.
> diadem, var billigt på glitter & jag är skyldig jull ett efter att ha slarvat bort hennes gamla.
> linne 1, ett sånt där som typ är lite klänningsaktigt. svart.
> linne 2, ett vitt lite skrynkligt.
> linne 3, ett vitt halterneck. inget märkvärdigt.
> strandklänning, en brun. beach 2005!
> bikini, brun den också.
> väska, en vit med blå blommor. naajs.
> och så en rouge.

Är jag inte liiite ny, så säg? :)
Håller på att fixa med min matsäck till imorrn också, och lite packning.
Jag ska ta mig från simhallen till a-kedjan hyrbilar imorrn, med en OL-rygga och en annan vanlig väska. Hur faaan ska det gå till ?

Vi gick till bibblan idag, jag, Stina, Elsa och Elina, för att läsa våra engelskaböcker. Stina och Elsa gick för att utföra ett ärende på Bokia, så jag och Elina blev kvar själva. Och båda lyckades vi somna i de dära stora fåtöljerna i solen. Åååh vad skönt det var och åååh vad jobbigt det var när jag vaknade och såg att domkyrkoklockan visade 13.12 när vår lektion började 13.15. Goosh.

Aah jag orkar inte packa!

Ola och jag skulle göra pannkakor förut. Det var faktiskt roligt. Han är mycket duktigare än mig på att laga mat :( Böö. Mina pannkakor blev bara mosmojs medans hans blev runda och bra. Så fick jag äta mosmojs när han kekade pannkakisar. FÖSK.

Vi såg på en film om folkmorden i Rwanda på samhällskunskapen. Uääääk, hemskhemskthemskt. Usch!

tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0