Nu är det nytt år och allt.

Lör 1 jan 2005 15:54
Övrigt, 19 läsare totalt


Nu har det firats nyår också. Maten räckte och spriten räckte och allt var till största delen jätteskoj. Somnade tidigt igårkväll med tanke på att det var nyårsafton; närmare bestämt klockan halv två redan. Champagne är DYNGÄCKLIGT.

Nu sover båda bröderna Dahlgren i varsitt rum och jag sitter här vid datorn i hallen och har inget att göra. Är hungrig som en gammal get, men Karin håller på och mixtrar i köket så det blir nog mat om nån timme eller så. Filip mår inte bäst direkt. Konstigt, jag känner knappt någonting alls nu, jag mår faktiskt riktigt bra med tanke på omständigheterna. Hoppas att alla andra hade en lika rolig nyårsafton som jag!

Tack Anna, Emil, Emil, Lina, Lina, Stina, Victor, Oscar, Linus och Björn för att ni ville komma! Det blev ju kanonskoj! :)

pussHEJ.

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Godkväll :)

Fin blogg du har hihi



PUSS!

/ www.mramin.blogg.se

2008-12-05 @ 21:10:03
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0