Nu ÄR Dahlgrens-tiden över...

Mån 3 jan 2005 20:19
Övrigt, 21 läsare totalt


[11:32] Goooomorron, gomorron, gomorron. Inte för att det är så mycket morgon nu längre kanske, men ändå. 14.20 går mitt tåg hemåt. Surt, fast ändå trevligt att komma hem till familjen. Filip sitter inne på sitt rum och läser Se & Hör. Haha. Ojoj, jag var så rädd att jag inte skulle hinna få nån mat innan jag åker idag (Karin lagar nämligen kanongod mat) men hon fixade det som så att jag ska hinna äta innan ändå!:) De är så goa, de i den här familjen! Jag har faktiskt träffat Klara nu också. Eller, sett henne iallafall. Hon kom med öl till klubbstugan på nyårskvällen. Gosh! :p

Ska jag kanske gå och tillbringa min sista Dahlgrens-tid för den här gången tillsammans med min pojkvän istället för att sitta här? Mjo, jag gör’t.

[20:03] Hemma på Alménsk mark igen. Sakna min fluffboll!:(
Mamma hade mojsat med rökelse i hela mitt rum, det luktade minst sagt märkligt. Hon är lite tokig. Jag hade fått ett brev med choklad i av Anna, :), och ett brev från Däni där han önskade gott jul och god ny år. Eller jägarns, nu blev det fel, men det ser lite sköj ut så det får stå kvar. Den här denim birds-tröjan, som mamma bytt till, var nästan finare än den andra, men även den för stor, men skitsamma. Jag vill ha den ändåju!:)

Jullov är ganska pjufisgt. Jag tycker om jullov. Som Karin säger: me like.

Öööhm, du, OLIVIA! Din schiiiddress. När vill du att jag kommer över med den? Du måste ju få tillböks den snarre ju! Jag har lånat den i evigheten.

Jag höll förresten på att glömma att säga en tokviktig sak. Eller, tokviktig och tokviktig, men glad iallafall. Vi har fått korten från Idre! Och på samma rulle var det massa kort från Kreta (sakna!) och från vår Kräftskiva (när Filip, Olivia och jag försökte oss på att eta kreftor). Ett kort blir man bara SÅ glad över, det är från kräftskivan, Olivia och jag sitter och TOKGARVAR och Filip ser helt oförstående ut! Underbar! :)

Mamma säger att mitt hår håller på att bli längre!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0