Moster Josefina

Tors 27 jan 2005 18:18
Övrigt, 20 läsare totalt


[08:46] Historian kändes inte alltför lockande, så jag stannade hemma från den. Men snart ska jag in för att gå på samhällskunskapen. Vi ska nämligen ha debatt idag, jag ska debbatera FÖR dödsstraff. Yeah. Det är så roligt att debattera (debbatera - debattera?) för en ståndpunkt man är emot. Men jag har faktiskt en massa bra anledningar till varför man ska införa dödsstraff, jag kommer LÄTT vinna debatten!

Sen imorrn är det fredag och då fyller Lisa år. Mihi.

[17:29] Jabbadabbadooo. Debatten gick riktigt bra. Så KUL var det också! Att debattera sådär är nog bland det roligaste som finns! Näst efter rabarberkräm tänkte jag säga, men det är väl inte så roligt kanske.

Cissi ritade stjärtar i Rasmus block på spanskan, Rasmus ritade greker i Cissis. Förresten ryktas det om att Kalle har flickvän. Hur som helst tror inte jag på det. Inte under några omständigheter. Och om så är fallet, lider jag med henne.

Imorrn åker mor och far till Göteborg för att gå på filmfestival. Detta innebär något mycket positivt. Det är FÖRÄLDRAFRITT på Svaltingvägen 20 heeela helgen! Ohyeah. OhYEAH. Vi har duuuubbelsängen, mohaha!

Igår kom Josefina ner till mig när jag satt vid datorn.
- Amanda, jag är redo för att bli moster.
Herregud. Vad tror ungtrollet egentligen? Jag var tvungen att förklara att vi bara är 17 år, Filip och jag och att det lär dröja innan hon blir moster.
- Vänta inte FÖR länge bara, sa hon innan hon sprang upp igen.
Neerd. Men seriööst, hon går i FEMMAN. Då borde man förstå bättre. Tröögo.

Vet ni hur många högtalare Linköpings järnvägspark har för att med lustiga ljud skrämma iväg kajor?
Svar: 4 stycken [Det fick jag reda på när vi spelade TP idag]

grabbar kolla fjollan
vi tar han för fan
vi drog ut till djurgårn för snuten kom
vi tar den jävla fjollan en annan gång


[18:17] Ahh vet ni!? Anna ska visa toalettbilden på mig och Lisa från 5-dagars i Uddevalla för heeela klassen! Haha, faaan vad skoj! Hela hennes klass får se mig på toaletten! Och på femdagarsröret till på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0