Min min MIN Filip!

Sön 27 feb 2005 19:02
Övrigt, 19 läsare totalt


[10:39] Vi kan gu-gu-gunga du och jag
Vi kan sju-sju-sjunga tjallala
jag är ku-ku-kung men kanske bara för idag


Weeeey :) Den har julia och jag hoppat runt till hela morgonen. Tjohoo! Och nu ska vi snart ut och åka schidor. Jag, Filip och Knullis. Skoj!

Vi är u-u-unga tjalla la!

Igår såg vi på mission impossible. Jag somnade lite, men den var bra ändå. Tjuppi.
Nu ska jag gå och byta om. Pusshej.

[18:57] Filip skulle egentligen åka klockan 20.16 ikväll.. Men så ringer han och ändrar det så att han inte åker förrän imorrn bitti! Han är underbar! Så vi får hela kvällen och natten.. Mums!

Jull, Fill och Amand var ute och åkte skidor förut, jääättelångt, och grillade korv. Mysmys. Julia skulle visa oss en stelfrusen näbbmus, men hon hittade den inte sen. Vi hittade en vagn fylld med motorsågar.

Jaja, nu ska jag gå upp till min pojke och pussa på honom, han sitter och räknar matte.
Filip, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0