M

Tis 12 apr 2005 09:16
Övrigt, 17 läsare totalt



Gooooddamn, jag är vaken och jag ska på draman, oh mah gaaadd. Eva ska inte dit, tror jag inte, men JAG ska, helt själv, jag är så DUKTIG! Okej, att överösa sig själv med massa komplimanger är väl lite att ta i, men man blir glad av komplimanger, spelaringenroll vem som ger dom.

Har ätit frulle och letat reda på en utstyrsel som jag kan använda när jag ska vara programledare i vår dokumentär om Slaget vid Stångebro / Linköpings Blodbad. Jag tog en tomtemask, eller, det är egentligen ingen mask, utan bara massa hår/skägg/mustasch och så en luva som pricken över i. Fast jag ska ta bort pricken över i och ha hatt istället. Vidare hittade jag en stor grå kappa uppe i garderoben med fetingaxelvaddarna, så jag ser ut som värsta biffen när jag sätter på mig den. Om jag bara tar med mig massa hårnålar och frisyrgelé till skägget så är programledaren som färdigskapad.

Igårkväll snackade pappa och Julia om att köpa U2’s dvd. Då gick det upp ett ljus för mig att jag fick ju Lasses dvd i höstas av mamma, och att jag aldrig sett den! Så jag bestämde mig för att göra det. Tre timmar lång är den, men jag såg inte allt. Jag såg deras egengjorda ”bakomscenenfilm” och intervjun med honom, och sedan halva konserten från Linköpings Konsert & Kongress. Muuums :)

Och när jag sett klart den ska jag kika på Ebba - The Movie. Jippie, me like musikdevedéer!

fem steg bakåt två steg fram

Ikväll ska jag springa d18 elit-banan ifrån J-cupen! Skojskoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0